نفرین
شعر و ترانه
چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, :: 18:46 ::  نويسنده : علی حبیبی

 

در کوچه است قاصدکی در نمی زند

  انگار مرده ا م که به من سر نمی زند

 

ورزش،هنر،سیاست و موسیقی متال  

یک روزنامه تیتر بهتر نمی زند

کانال های تلویزیون هم که دائما

حرفی به جز همان که مکرر نمیزند

انگار شهر امن و امان است دائما

وقتی پرنده ای نفسی پر نمی زند

انگار جمعه ،نیز فراموش کرده است

حرفی ز وعده های مقرر نمی زند

مامورهای شهر( ا – ز )را گرفته اند

یک روزنامه تیتر بهتر نمی زند

 

 

 


 

اقا سلام زائر چشم ترم هنوز

 

 

مثل گذشته ها پر درد سرم هنوز

 

 

قسمت نشد بیایم و حاجت بیاورم

 

 

اما پر از گلایه ی شرم اورم هنوز

 

 

یک نامه داده ام به علی مشهدی در ان

 

 

گفته ام شکسته است دل خواهرم هنوز

 

 

ان خواهرم که از بد ایام زندگی

 

 

ترشیده است و در پی یک شوهرم هنوز

 

 

یارانه ها امان مرا هم بریده اند

 

 

بی مزد کار ساده ی اهنگرم هنوز

 

 

این روزها دریچه ی قلبم گرفته است

 

 

امضا نداده اند به سر دفترم هنوز

 

 

دیگرکفاف خرج مرا هم نمی کند

 

 

پولی که قرض می کنم از مادرم هنوز

 

 

بگذار عامیانه بگویم که در سفر

 

 

هی پیش بچه های محل لنگرم هنوز

 

 

صندوق مهربان شما را شنیده ام

 

 

مستاجر بدون در وپیکرم هنوز

 

 

من ضامنی ندارم و وامم نمی دهند

 

 

اقا عنایتی نفر اخرم هنوز

 

 

میترسم از علی که بخواد نوشته را

 

 

برخی گلایه هاست نمی اورم هنوز

 

 

اقا بده تو حاجت من را سریع تر

 

 

زنبیل های مردم پشت سرم هنوز....



 


نظرات شما عزیزان:

ا.ش
ساعت19:06---16 شهريور 1390
نمیشه لینکتون کنم چرا؟

ا.ش
ساعت19:03---16 شهريور 1390
سلام علی آقا اینا شعرای خودته؟ اگه آره باید بهت تبریک بگم منم شعر میگم اما سپید خوشحال میشم با هم تبادل داشته باشیم با اجازه لینکت میکنم بهم سر بزن منتظرماپاسخ:سلام اره و مرسی که نظر دادید چشم حتما سر می زنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 145
بازدید کل : 39293
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->